Monday, June 20, 2016

4 nädalat


siis kui ei viitsi maal muhvigi teha
Palun tuled-viled ja fanfaarid!
õhupalle palun mitte tuua!

Kuus, mu kaalul on kuus!


Küll veel väga-väga ülemisel äärel, aga sellegipoolest olemas. Ei ole just väga palju asju, mis mulle rohkem rõõmu valmistada suudaks. Mitte et mu elus midagi sellepärast oluliselt teistmoodi oleks, aga niiii hea on, kui sa pusid  terve igaviku millegi kallal, vahepeal lööd sada korda peaaegu käega, aga siis võtad ennast kuidagi kokku ja palun väga: seal ta on. Vahepeal mu kaal ei allunud üldse mingile tavaloogikale ja see keevitas mu juhtme totaalselt kokku. Mulle ei meeldi, kui asjad ei ole loogilised.
Aga noh, kõik see oli eile ja praegu on hästi. Muu ei loe.


991 päeva läks aega, et kuus tagasi saada. 



Kui trennidest rääkida, siis
T sõitsin rulli 15,8 km.
ega ma vist ei olegi maininud, et mulle natuke nagu meeldib rulli sõita :) Eriti kui mitu nädalat ainult tuima jooksutrenni teinud, siis rullitrenn toob ikka  kohe kergelt kohtlase naeratuse näole. Eriti kui vahepeal sõita nii nagu tahad, mitte nii nagu peab.
K jooksin 5,22 km
see oli üks mu selle aasta kangemaid ja raskemaid jookse. Ma arvan, et selle tõukeratta harjutuse pärast, mida ma rullidega tegin eelmisel päeval.
N jooksin 10,74 km
oli jälle enamvähem hea jooks, natuke kiirem kui võibolla oleks pidanud sellel päeval jooksma ja tegin kilomeetri lühema kui alguses plaanisin.
P jooksin 25,63 km
oli päris kerge jooks, lõpp läks vähe kangeks, kõht läks tühjaks ja kuna õues oli praktiliselt pime, koperasin järjekordselt mingi oksa taha ja panin jälle laheda lennuki. Õnneks midagi ära ei lõhkunud, ainult käed olid kui põllutöölisel.

Nii.
Ja täna ma ostsin endale uued tossud. Jooksueksperdist. Väga kasulik käik oli, sain päris palju targemaks. Jooksin alguses lindil ja siis tund aega erinevate tossudega mööda poodi ringi. Siis istusin lõpuks nukralt veerand tundi pingil, mõlemas käes erinev toss ja pidin langetama otsuse, kas ilus või mugav. Kuna ratsionalist minus ikkagi võitis ja lootuses, et äkki siis on, raisk, maailmarekordi toss, on mul nüüd ikkagi roosad tossud. Või isegi täpsemalt öeldes roosa ja oranži vahepealsed :D. Aga jalas olid nad kõige paremad. Pilti ei tahaks panna. Kes tahab, guugeldab ise gel kayano 22 coral. A noh, nagu müüja itsitas, ongi jooksmine edevate inimeste ala ja trendid on sinnapoole, et ikka neoonimaks ja kirevamaks.
Oehh.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...