Tuesday, September 6, 2016

Tartu paneb šampused külma

Suvi märkamatult mööda hiilinud ja selle suve koondnimetus oleks vist ilusad tühjad rannad, sest neid sattus sel suvel kuidagi ootamatult palju ette.
Näitkeks selle aasta lemmik rand oli selline ja see asub kuskil, kus Kurzeme, Vidzeme ja  Zemgale kokku saavad. Ehk siis lahedaid kohti leiab ikkagi ka väga lähedalt, oska ainult otsida.

Ja eelneva väite kinnituseks veel üks tühi ilus rand ja see on Osmussaare rand ehk siis veel lähemal. Väga sheff saar. Kohe kahju oli tagasi sõita.


Muidu ei maksa arvata, et ma niisama nina nokin. Õhtuhämaruses on nähtud juhtumas selliseid ennenägematuid asju.


Tallinnas on plaanis joosta üks ring ehk 21,1 km ikkagi, kuigi ma enne ütlesin, et 10 joosken. Start on väga halval kellaajal kui kindlasti paistab päike lagipähe, aga noh, kannatame ära.
 
10. maraton tuleb Tartus.








6 comments:

  1. nendes randades tundub väga külm olevat.

    ReplyDelete
  2. kusjuures vesi oli Lätis kindlasti 20 kraadi ja Osmusaarel võib-olla selline 18 nii et igati vinks-vonks.
    Ja mõlemal pool oli ilus päikseline soe ilm.

    ReplyDelete
  3. no ma ei tea, vähemalt esimene pilt jätab küll pisut mulje, et kohe hakkab sadama :)

    ReplyDelete
  4. tegelt ei hakanud ja vesi oli soe ja jube puhas. Ja tegelikult- kui sa juba niikuinii märg oled- on siis enam vahet, kas sajab peale või mitte? :)

    ReplyDelete
  5. no ma reeglina vees ei käi, kuna see on liiga külm :)

    ReplyDelete
  6. haahaa :D miks ma ei imesta?

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...