Monday, July 31, 2017

Mis nüüd saab?

Nii.
Eile ma käisin rattaga sõitmas ühe tundmatuks jääda sooviva kodanikuga :) No me oleme mõned korrad varem ka koos käinud, aga kuna see "koos sõitmine" reeglina tähendab seda, et esimesel ristmikul on sada meetrit vahe, siis edasi on umbes nägemisulatus ja järgi ootab ta mind umbes seal, kus on plaanis ümber keerata, siis ma ei tea, kas see kvalifitseerub just koos sõitmise alla. Mina terve tee tavaliselt pressin järgi olematus tempos, samas on see tempo mul juba meeldivast tsoonist selgelt üle ja suurema osa ajast mõtlen, et milline kuradi jupp selles protsessis küll tore võiks olla. A üksi ma ei viitsiks elus nii pikka ringi rattaga teha. Ja pikk ring tähendab ikkagi, et suurema osa parimast söögiajast olen külmkapist ohutus kauguses. Nii et rohkem selline arstirohi- ei meeldi, aga saan aru, et kasulik.

Krt ma olen ammuilma imestanud, et mismõttes inimene ostab endale jalgratta, suht olematu vormi pealt istub selga ja paneb siukses tempos, et ma ei jõua lihtsalt järgi, ometi mul võiks ju olla ka mingi vorm olemas. Siiani ma arvasin, et ma lihtsalt ei oskagi rattaga sõita. Aga eile me vahetasime korraks rattad ära ja siis ma sain aru, et krt see ei olegi vist üldse päriselt nii! Lihtsalt rattal ja rattal on nii suur vahe, et kui ma enda rattaga pean päris korralikult punnima, et sõita 20 km/h, siis selle teise rattaga oli 25 km/h väga kerge vändata. Isegi 30 km/h ei olnud mitte midagi ülemäära surmavat, kui natuke joonele panime, tuli 35 km/ h ka nagu naksti korraks. Oi ma nautisin seda, kui hübriidimees kõrval väntas nagu jaksas ja näost järjest punasemaks läks, samal ajal kui ma kõrval kolm korda rahulikumalt vändates vilet lõin.

Ma olen siiani täitsa šokeeritud sellest infost. No ma uskusin enne ka, et rattal ja rattal on vahe, aga et see niiiiijubekuradisuur on, see on ikkagi üllatus. Kusjuures tegemist ei ole ka mingi väga fancy esimese otsa udupeene rattaga vaid sellise keskmise korraliku hübriidrattaga.
Vahetuse käigus selgus ka tõsiasi, et mu rattal on lisaks muule veel rehvid ka tühjad, pärast pumpamist polevat nii hull olnud, a siis ma enam ei proovinud oma ratast. No kes neid rehve katsub noh :)

Kohe ei teagi, mida arvata või kuidas selle infoga edasi elada.

2 comments:

  1. höhöö :) no ja mida ma sulle rääkisin kogu aeg ? :)

    ReplyDelete
  2. sellest sa ei rääkind midagi, et mul niiii kehv ratas on. Nüüd on väga keeruline, sest ma ei tea, kas ma viitsin uue info valguses üldse oma viimase 9 km veel ära sõita, mis rekordhooajast puudu on. Uut ratast ka ei ole mõtet osta, sest tõenäoliselt pärast seda esimest rõõmu, et ma jõuangi sõita kiiremini, seisaks see ikka nurgas, sest ega see igav istumine ju ala juurest kuhugi ei kao. Küsimus on ainult, kas see on protsessina kergem või raskem.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...